Monday, July 20, 2015

Family Homestay Tamu Hill, Batang Kali.

Selamat Hari raya Aidilfitri buat semua teman2 yg berkunjung ke blog ini. Dah lama tak update blog sebab tuan rumah terlalu busy dengan kek, tugas2 rasmi dan tak rasmi. Hihihi....

Semenjak Family Homestay Tamu Hill Batang Kali ni dilancarkan sejak 1hb Mei 2015,  Alhamdulillah, sambutan agak memberangsangkan. So, tugas tuan rumah pun semakin bertambah. Apa yg pasti, saya lah tukang bersih rumah dan saya juga tukang kebun.

Homestay kami berdekatan dengan Kolej Komuniti, PELITA Akedemi dan lain2 kemudahan seperti Econsave, Marry Brown, KFC,dan lain2 lg. selain drpd itu, terdapat juga kawasan peranginan dan perkelahan seperti Genting Highland, kolam air panas Ulu Tamu dan juga air terjun. So, bagi sesiapa yang ingin mncari tempat penginapan yang selesa, boleh lah booking Family Homestay Tamu Hill, Batang Kali. Anda boleh hubungi saya di talian 012-3540261 (Fiza).

Harga untuk satu malam ialah RM230.  Walaubagaimanapun, discount akan diberikan sekiranya anda menyewa untuk lebih dari satu malam.

1 comment:

Anonymous said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)