Tuesday, April 21, 2009

Ahli Baru

Kali ni aku nak citer pasal ahli baru dalam keluarga Yeop Radzi (ni bapak mertua aku la ni. Orang Perak. Hehehe...). Nama dia Adi Lokman bin Husaini. Bapak dia si Husaini ni, adik hubby aku yg no. 5. Sebenarnya si Lokman ni lahir kat Kedah sebab memang mak dia dok kat Kedah & bapak dia plak dok kat Selangor.

Biras aku ni keje dengan Perodua kat Kedah. Adik ipar aku plak keje kat Sungai Buluh. So, terpaksalah berpisah. Tapi buat sementara waktu je. Sebab biras aku tu belum dapat tukar lagi ke Perodua kat sini. Insyaallah, sekarang ni dalam proses permohonan.

Cucu ke-4....Adi Lokman bin Husaini
Cucu ke-3.....Abdul Fatah bin Abdul Hadi

Hehehe...yang ni hero2 aku. Cucu sulung & ke-2, Mohamad Iskandar & Mohamad Nabil bin Mohamad Imran. Tengah melepak tengok TV.

No comments: