Thursday, May 6, 2010

Happy Birthday Ateh!!!!

30hb April yg lps, adik lelaki aku menyambut hari lahirnya yg ke 28. Di kalangan anak buah, panggilannya Ateh. So, kami adik beradik pakat2 nak sambut birthday dia. Kebetulan plak, kakak aku memang ada kat sini sbb dia blk masa mengundi. Seperti biasa, aku tukang buat kek. Actually, abg aku pun sambut birthday dia dlm bln April gak. Tapi 10hb April. So, kami sambut sekali je la.

Kek kali ni agak mencabar bg aku yg sememangnya tak la professional ni. Disbbkan adik aku ni giler memancing, kami bercadang buat kek berbentuk ikan utk dia. Mula2 tu, ingat nak buat bentuk ikan menegak. Tapi mcm payah je. Hehehe...last2, aku buat kek 4 segi, pastu taruk kek bentuk ikan yg dicantum 2 kat atas kek 4 segi tu. Nasib baik la kakak ipar aku memang ada acuan bahulu berbentuk ikan.
Menu kami utk hari tu, makaroni, dadih perisa keladi, puding roti perisa keladi, kek & air nescafe. Tak de la bnyk sangat. Sekadar utk suka2 sambil mkn2 seisi keluarga. Hehehe...

2 comments:

Outbound di malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
di tunggu kunjungan balik.nya ya !terimakasih ...

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)