Thursday, June 11, 2009

Tercapai Sudah Targetku.

Alhamdulllah....akhirnya target aku yang terakhir iaitu nak beli oven yang saiz besar dah tercapai. Hari Isnin lepas, kebetulan hubby tak kerja. So, belah petang kami gi buat lawatan ke kedai elektrik.


Mula2 dulu aku nak beli cap Europa. Pas tu tukar plak cadangan nak beli oven Zanussi. Akhirnya, aku beli cap Pensonic je. Hehehe... Dah itu je yang ada kat kedai tu. Lepas ni makin galak la aku membaking gamaknya.


4 comments:

Rafizah Nordin said...

fieza,nak nyibuk ni...berape rm harganye oven ini?heheheeee
tu dah siap2 parking acuan kek teddy bear kat dalam tuh ha...ahaks nampak aje yek...

Fieza said...

Fiza,
Fieza beli RM1,150. Tak tau la kalau kat KL lg murah. Maklum le..kita skrg dah jadi org kpg. Hahaha....Beli pun kat kedai elektrik kat kpg. Sebenarnya, acuan teddy tu dah lama beli. Tapi tak muat kat oven lama. Hahaha...cita2 kemain tinggi. Bila blk umah, acuan tak muat daaaa...

ummiQisti said...

wah wahhhhh caya la...tercapai udah hajat beli oven godang yeh..hiii bole le buat kek besau2 pas ni kannn...cayok! cayok! ;)

Fieza said...

ummiqisti,
Nak buat kek besau2, kena fikir banyak kali. Sapa plak yg nak mengabiskannye. Hehehe... Tapi ada perancangan di sebalik beli oven ni. Tunggu je la kot2 jadi kenyataan.