Sunday, January 18, 2009

Anakku Pandai Menyanyi

Ari ni aku nak selitkan video anak aku nombor 2, Mohamad Nabil tengah menyanyi. Skrg ni dia memang pantang dengar org menyanyi kat tv. Dia pun mula la sibuk cari microphone cabuk dia tu.

Ntah apa lagu yg dia nyanyi aku pun tak tau. Dah la tu, dgn penuh gaya je memegang microphone tu. Layan aje la. Tapi mintak maaf la ye. Aku tak reti nak adjust bg video tu tegak.

So, tngklah sambil baring ke, sengetkan kepala ke atau apa2 je cara asalkan korang sume blh tngk video tu. Tapi jgn risau. Video tu pendek je. Kalau lama2 mau teleng kepala korang sume. Hehehe...

video

No comments: