Thursday, January 22, 2009

Driving Course

Dua tiga hari kebelakangan ni aku rasa busy sesangat. Bukannya apa....skrg ni aku tngh busy dgn kursus memandu. Hubby aku beria-ia benar suruh aku gi bljr. Dia kata senang nanti kalau aku nak ke mana2. Dia blh tido kat umah. Ada ke patut.

Setelah berhempas pulas buat soalan yg 500 tu (tak de lah susah sangat sbb kat bhgn bwhnye, jwpn dah disediakan. Hahaha...), akhirnya smlm aku berjaya gak menjawab soalan ujian berkomputer. Dpt la 48/50. Kira blh dibanggakan jugak la. Hehehe...

Lps ujian berkomputer tu, aku terus msk kelas teori & amali selama 6 jam. Sehari suntuk aku kluar. Anak2 terpaksa aku tinggalkan dgn mak mertua aku. Apa nak buat....Pg tu aku keluar pkl 8 pg, blk pkl 6.30 ptg. Sblm blk, aku beli la rojak mamak 3 bungkus. At least ada gak buah tangan yg aku bwk blk utk mertua aku. Baru lah jadi menantu, bukan menghantu.

Lps ni, aku akan mula bljr memandu. Seronok ada, takut pun ada. Ye la...sepanjang hidup aku, blm pernah lg aku start enjin kereta. Agak2, blh tak aku memandu? Kita tunggu je lah keputusannya nanti samada aku lulus atau tak.

No comments: