Tuesday, July 7, 2009

Award Dari K. Mimi

Sebenarnya K. Maria bg award ni bulan lepas. Tapi tak de kesempatan nak menempeknya kat blog aku ni. Hehehe...Sorry K.Maria. Kadang2 main cilut cak je kat blog ni. Busy memanjang. Aku tengok kat dalam blog K. Maria, ada 3 gambo. Tapi yang lain2 tu aku tengok macam tak kena je dengan blog aku ni. So, aku ambik je yang ni. Maaf la kalau tak betul. Hehehe...




Syarat2 award ni,

1-ceritakan tentang org yg bagi award ni

2-bagi kat 5 orang ja...kalau lebih pun tak pa kan kak...hehehe

3-bagitau tentang award ni kat shoutmix org yang kita nak bagi tu.

Untuk syarat yang nombor satu tu, aku kenal dengan K. Maria melalui forum di MyR. K. Maria ni dok kat Sabah. Orangnya rajin memasak sebab aku tengok blog dia penuh dengan makanan. Sapa yang dok berjiran dengan dia, mesti best sebab selalu dapat makan yang sedap2. Aku belum pernah jumpa dengan K. Maria ni. Cuma bertegur sapa & bersembang di alam cyber ni je. Insyaallah, kalau ada rezeki & diizinkan Allah, kami pasti akan berjumpa satu hari nanti.

Untuk syarat yang nombor 2 & 3 tu, aku malas nak serabutkan kepala otak memikirkan kat sapa aku nak bagi award ni. So, sesapa yang singgah kat blog aku ni, yang belum ada award ni & nak letak kat blog memasing, silakan.

No comments: