Monday, August 24, 2009

PENGUMUMAN!!!!

Alhamdulillah, stock nozzle set yang ada pada aku dah habis terjual. Terima kasih pada K. Ani & K. Fis di Chennai, Ruby (ampang), Tah (adik ipar aku), K. Ros (PJ), K. Ina (Puchong), Wan Chik (Batang Kali), Ieda (Kuwait) , K. Wani (Terengganu) & Ann (Terengganu & pembeli terakhir) yang sudi membeli nozzle set tu dari aku. Harap2 you all sume puas hati dengan nozzle set tu.Terima kasih juga buat K. Fis yang sudi tolong aku bawak balik nozzle sets tu. Cayang K. Fis. Lain kali boleh tolong lagi. Hahaha....

So, pada sesapa yang masih berminat untuk memiliki nozzle set ni, kena la tunggu next order. Insyaallah, Mungkin bulan 12 nanti atau bulan satu tahun depan. So, kalau rasa2 berminat nak memiliki nozzle set tu, sila buat tempahan sekarang. Buat masa ni harga nya masih RM200. Sekiranya ada sebarang perubahan pada harga, akan diberitahu kelak. Tapi rasanya tak de perubahan kot.

5 comments:

mrs_acacia said...

saya berminat dengan set nozzle tu...kalo ada stok lagi boleh tak bgtau?..saya nk tempah...TQ

Anonymous said...

Sya pun macam minat gak. Klau ada email yekk zarinam@tm.com.my

mrs_acacia said...

sorii..lupa nk bagi emel...kalo ade stok saya nk yer..emel : hadawaty@gmail.com

Fieza said...

mrs acacia & zarina,
stock nozzle tu hanya akan dpt bln June thn dpn. Sbb kwn saya tu tak dpt blk cuti bln 12 ni. Dia akan blk terus ke M'sia bln June nanti. So, harap bersabar ye...

che mai said...

salam.
berminat sangat2 nak beli set nozel ini...
kalau ada stok, sila maklumkan ke
che_mai.4549@yahoo.com
terima kasih.