Wednesday, February 11, 2009

Birthday Hubby

Hari ni merupakan birthday hubby aku yg ke 34. Dah tua rupanya hubby aku ni. Hehehe...Hubby aku ni anak sulung dr 6 org adik beradik. Anak kepada Yop Radzi & Mak Leha.

Ni la rupa hubby masa dia kecik

Ni rupa hubby skrg (actually ni gambar thn lps. Tp tak de beza pun thn lps dgn thn ni)

Sempena dgn birthday hubby yg ke 34 ni, aku buat kek chocolate utk dia sbb dia memang suka makan kek chocolate. Sebenarnya aku memang tengah tak de mood nak mendeco. Tapi kesian plak sebab sejak kat Chennai lg memang tiap2 tahun aku buat kek utk dia. Walaupun masa tu aku deco pun main tangkap muat je, tapi sekurang2nya kek tu hasil dari air tangan aku sendiri.

Terlupa plak nak taruk nama & umur dia kat atas kek tu.

Ni la rupa kek tu setelah dipotong





2 comments:

Anonymous said...

fieza,dalam tak de mood nak mendeko tu pun hasilnya tetap cantik tau...sungguh...ikhlas ni...
kite dah ngendeng hb mintak belikan mixer tu tapi hb kate tunggu dulu sebab kite baru beli umah.nak renovate & bayaran2 lain,banyak nak pakai duit,kan...?jadi kene sabo le...
eh,kak hunny kate fieza dok bandar bukit puchong ye?kite beli pangsapuri angsana kat BP2 tu...tp 2/3 bulan kot baru pindah.klu betul,berjiran lah kite nanti.leh berjimba-jimba ke rumah k hunny heeee

Fieza said...

Fiza, sbb tak de mood la bunga nye pun 3 kuntum je. Kalau mood tu ada, alamat kek tu jadi mcm tmn bunga. Hahaha...
Tak pe, sabo dulu. Fieza pun kluarkan duit ASB sbb memang berkobar2 nak dptkan mixer tu. Hb just bayarkan utk set nozzle je. Kitorg pun tngh nak uruskan pasal umah baru kat Batang Kali.
A'ah. Fieza punya umah dkt dgn developer (Bkt Hitam) punya office. Yg ada post office tu. Tp Insyaallah, ujung bln 4 nak pindah Batang Kali plak. But my parent in law ada dok kat Puchong Perdana.
Muka Fiza ni mcm familiar la. Rasanya mcm muka junior kat ITM Segamat dulu.