Thursday, February 19, 2009

Tag Dari Kak Maria

Malam tadi aku dpt tag dr K.Maria. Aduhai...aku ni punya lah malas nak buat benda2 mcm ni. Hehehe...Tp aku buat juga demi persahabatan di alam cyber ni. Chewah...

Cumanya, utk homework ni aku ada sikit confuse. Sbb dlm photo folder aku tak de folder. Hehehe...sumenye aku dah transfer ke pendrive. Tp gambo yg kat bwh ni merupakan gambo ke enam dlm photo folder aku yg aku baru je scan kelmarin. So, meh kita tngk rules nye.

The rules:
Go to your photo folder in your computer.
Go to the 6th folder of photos.go to the 6th picture in that folder.
Put the picture on your blog & description of it.
Invite 6 friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they been challenge.


Ni gambo parent in law aku masa kat Chennai. Diorg nak gak kenangan dgn anne bawak auto tu. Gambo ni diambik dpn apartment yg aku duduk kat sana. Nama apartment tu, Chosiv Apartment. Auto ni kira mcm kenderaan rasmi aku la kalau nak ke mana2. Kat sana aku tak de keta. So, kalau nak jln kat dlm bandar, naik je auto. Kalau ada function yg rasmi or nak jalan jauh, baru sewa keta. Gambar ni diambil masa aku nak bwk family hubby gi shopping. Kami ambik 2 auto. 1 auto mak & pak mertua aku naik, 1 auto lg aku naik bersama 2 org adik ipar aku. Korang bayangkan lah betapa mcm sardinnya aku & adik ipar aku duduk dlm 1 auto.Nampak tak pak guard yg dok menempel kat pintu pagar tu? Tu lah pak guard yg jaga keselamatan apartment aku tu. Selama aku duduk situ (aku dok situ sethn je. Pas tu aku pindah umah lain) dia sorang je yg kekal. Yg sorang lg asyik bersilih ganti. Mungkin yg lain tu tak sesuwei kot. Kat sana depa panggil watchman. Kesian pakcik tu. Tua2 pun still keje sbb depa ni miskin. Oklah...aku rasa itu je yg aku nak citer.

6 persons i am going to tags are:
1) Ijah aka Ika aka Natto
2) Ana wahid aka Waheedeana
3) K. Masz aka Masz73
4) K. Mimi akak imim
5) Amy yg kat german tu.
6) Che' Iza

Ok. Homework ku dah siap. So, pd org2 yg aku sebutkan ni....turn korang plak ek.

No comments: